Skocz do zawartości

Regulamin serwisu

§1 Rejestracja

1. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum w przeciwnym wypadku wszystkie konta użytkownika będą zablokowane. W momencie, kiedy kilku użytkowników korzysta z jednego adresu IP możliwe są ustępstwa - sprawę trzeba niezwłocznie zgłosić do administracji.

2. Każdy zarejestrowany użytkownik ma obowiązek przestrzegać regulaminu panującego na forum.

3. Rejestracja jest dobrowolna, a konta użytkowników nie są kasowane. Użytkownik ma prawo zablokować własne konto, w takim przypadku powinien skontaktować się z Właścicielem forum: @ -_-

4. Na forum obowiązują zasady Netykiety

5. Każdy użytkownik forum powinien przynajmniej raz zapoznać się z regulaminem.

6. Pamiętaj, że nieznajomość regulaminu, nie zwalnia Cię z przestrzegania go!





§2 Profil (Konto na forum)

1. Używanie nicków powszechnie uważanych za wulgarne jest stanowczo zabronione a każdy użytkownik takiego konta będzie niezwłocznie banowany.

2. Zabronione jest współdzielenie kont z osobami trzecimi.

3. Zabronione jest sprzedawanie kont.

4. Zabronione jest używanie konta w celach komercyjnych lub reklamowych.




§3 Zasady pisania

1. Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z obowiązującym prawem RP, a w szczególności obraźliwe, wulgarne, obsceniczne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia, godzące w czyjąś własność.

2. Posty bezsensowne, powtarzające się, nie na temat lub nie wnoszące nic do dyskusji będą usuwane, a ich autor karany.

3. W swoich postach staraj się przekazać jak najwięcej informacji.

4. Kiedy cytujesz czyjąś wypowiedź, sprecyzuj tylko wybrane fragmenty. Cytowanie całej treści mija się z celem i jedynie utrudnia czytelność wiadomości.

5. Dodawanie obrazków jest dozwolone tylko w przypadku małej ilości lub gdy umiejscowione są one w załączniku.

6. Przed wysłaniem posta zawsze sprawdzaj jego poprawność gramatyczną i ortograficzną. Twój niepoprawny post może zostać źle zrozumiany.

7. Posty w tematach bezpośrednio łamiących regulamin są zabronione. Wszelkie posty typu : „Głupi temat, należy go zamknąć”, „zamknijcie już ten temat” będą karane.

8. Sprawy prywatne, dyskusje i spory miedzy użytkownikami zaleca się rozwiązywać używając opcji „wiadomość prywatna” pamiętając o zasadach kultury języka.

9. Propagowanie oszukiwania w każdej formie będzie bezwzględnie karane banem.

10. Odświeżanie starych tematów może mieć konsekwencję w postaci ostrzeżenia (warna). - tematy powyżej 2 tygodni.

11. Nazwa tematu powinna być zatytułowana w sposób przejrzysty i adekwatnie do jego treści.

12. Zanim napiszesz jakiś temat z problemem, sprawdź czy nie znajduje się on już na forum.

13. Posty, które ograniczać się będą do wypowiedzi 'tak' lub 'nie' będą karane warnem - ku temu służy ankieta.

14. Zakazane jest pisania postów typu: "Neutral".

15. Zakazane jest reklamowanie innych for lub serwerów o podobnej tematyce.

16. Kolor czerwony jest TYLKO i wyłącznie dla Administracji forum.

17. Zakazane jest wrzucanie linków referencyjnych na forum.

18. Tematy/Posty łamiące regulamin forum, zostaną niezwłocznie ukryte.

19. Zakazane jest nabijanie punktów reputacji (lajków) w bezsensownych postach, a także wzajemnego obdarowywania się.

20. Zakazane jest plagiatowanie, kopiowanie, przywłaszczanie sobie czyjeś pracy i umieszczania jej na forum bez zgody autora.

21. Zakazane jest pisanie tzw "Double Post", by dodać nową treść, użyj opcji "Edytuj".

22. Dozwolone jest używanie słów ogólnie uznawanych za wulgarne tylko wtedy gdy wpisujemy tytuł (np: Piosenki, Filmu, Książki) lub gdy podajemy dany cytat lub tekst, lecz nie można tego nadużywać.

23. Jeżeli zgadzasz się z czyjąś opinią, zostaw jej reputację. Pisanie postów, które sprowadzają się do potwierdzenia tego co pisze wcześniejsza osoba jest zabronione. W przypadku niezastosowania się do tego punktu, użytkownik może otrzymać ostrzeżenie.


§4 Avatar, podpis, sygnaturka, status

1. Zabrania się ustawiania obrazków niezgodnych z prawem RP, a w szczególności obraźliwych, wulgarnych, obscenicznych, pornograficznych, nieetycznych, obrażających czyjeś uczucia, godzących w czyjąś własność.

2. Avatar, podpis, sygnatura nie mogą być obraźliwe, prowokacyjne, zawierać żadnych obrazków, przeszkadzających w ogólnym przeglądaniu forum (mianowicie jaskrawe kolory, pulsacje, itp.).

3. Promowanie w sygnaturze bądź avatarze adresów do stron pornograficznych lub innych godzących w przyjęte zasady netykiety jest zabronione.

4. W sygnaturze umieszczamy tylko trzy obrazki. Treść sygnatury nie powinna przekraczać 10 linijek.

5. Avatar, podpis, sygnaturka, status nie może zawierać żadnych treści reklamujących.

6. Zabrania się używania prywatnych avatarów danego użytkownika forum bez jego zgody.




§5 Moderatorzy

1. Moderator zobowiązany jest do ukrywania treści łamiących regulamin.

2. Moderator zobowiązany jest do zachowania kultury słowa niezależnie od zdarzenia.

3. Moderator powinien być obiektywny.

4. Moderator nie może wykorzystywać swojej pozycji do usuwania postów świadczących na jego niekorzyść-złamanie tego podpunktu grozi natychmiastowym odebraniem rangi.

5. Moderator nie może nadużywać swoich przywilejów do nabijania postów lub zdobywania reputacji, itd. - Tyczy się to każdego użytkownika forum, mającego dostęp do moderacji danego działu.

6. Moderator zobowiązany jest do zamykania tematów łamiących regulamin lub takich, które mogą prowadzić do kłótni.

7. Moderator zobowiązany jest do sprawdzenia każdego zgłoszonego raportu przez użytkownika forum.

8. Powyższe zasady tyczą się KAŻDEJ osoby mającej uprawnienia moderacji danego działu.




§6 ShoutBox

1. ShoutBox jest wizytówką forum, dlatego obowiązują na nim wszelkie zasady kultury i pisowni podobnie jak na całym forum. (Patrz. pkt 13 §6)

2. Zaśmiecanie nielogicznymi, nie wnoszącymi nic do ogólnej dyskusji wypowiedziami będzie surowo karane - tyczy się to także wysyłania emotek.

3. Zakaz wyzywania innych osób.

4. Zakaz umieszczania linków reklamujących, a także linków reklamujących jakieś podanie, prośbę o UB, temat z przywitaniem/pożegnaniem/Q&A.

5. Każda prośba typu "daj mi rangę" itp. na ShoutBoxie będzie karana ostrzeżeniem.

6. Administracja forum (administratorzy i moderatorzy) ma prawo ukarać użytkownika ostrzeżeniem za łamanie postanowień dotyczących ShoutBox'a

7. Sprawy prywatne wyjaśniamy na innych komunikatorach lub PW (Prywatna Wiadomość).

8. Staraj się pisać w jednej wiadomości.

9. Utrudnianie rozmowy, przeszkadzanie w niej, a także prowokowanie do kłótni skończy się banem.

10. Każdy użytkownik ma prawo sprawdzić archiwum na ShoutBox.

11. Nadużywanie emotek jest zakazane.

12. Zakaz dodawania emotek innych niż te, które są dostępne na naszym forum.

13. Przeklinanie dozwolone jest tylko po godzinie 22:00 każdego dnia, aż do 6:00.

14. Tak wygląda taryfikator banów na SB:

Pierwszy ban - Ban na maks tydzień
Drugi ban - Ban na maks miesiąc
Trzeci ban - Ban permanentny - można odrobić
Jeżeli dana osoba wprowadza negatywną atmosferę na czacie, administrator bądź właściciel mają prawo wywalić taką osobę permanentnie bez stosowania się do powyższego taryfikatora.

15. Właściciel forum zastrzega sobie prawo do zbanowania danej osoby permanentnie jeżeli uzna, że działa ona na niekorzyść forum lub tzn "sieci serwerów".

16. Nabijanie postów jest zakazane i grozi banem, a także usunięcie lub zablokowaniem danej osoby w TOP5 Shouters'ow

17. Na ShoutBox powinna panować luźna atmosfera, ale powinno pamiętać się, że jest to narzędzie dostępne dla każdego użytkownika, a więc zabronione jest łamanie jakichkolwiek zasad Netykiety i punktu 1 w "§3 Zasady pisania".


§7. Polityka prywatności

1. Wykorzystanie ciasteczek ("cookies")
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce.

2. Dane zbierane podczas rejestracji
Abyś mógł skorzystać z niektórych funkcji naszego systemu będziesz musiał się zarejestrować. Podczas rejestracji zapytamy Cię o Twój adres e-mail oraz hasło jakiego będziesz używał na naszej witrynie.

3. Dane zbierane automatycznie
Podczas Twojej wizyty na naszej stronie internetowej, automatycznie zbierane są dane dotyczące wizyty, np. Twój adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp.